Dodijeljene potpore roditeljima novorođene djece

Gradonačelnik je 15. listopada još jednom uručio potporu roditeljima novorođene djece. Dodijeljene su potpore za 12 beba roditeljima koji su u posljednja tri mjeseca predali zahtjev za ostvarivanje toga prava. Među njima, našlo se onih koji su prvi, drugi, treći, četvrti ali i šesti put postali roditelji. Uručene su po četiri potpore u iznosu od 5.000,00, 7.000,00 i 10.000,00 kuna. Roditeljima želimo puno uspjeha u odgoju djece i podizanju obitelji!

Postupanje po Zakonu o zaštiti životinja Grada Otoka – Zapisnik inspekcijskog nadzora

Vezano za učestale upite o postupanju Grada Otoka u primjeni Zakona o zaštiti životinja (Narodne novine broj 102/17 i 32/19) Grad Otok objavljuje Zapisnik Državnog inspektorata – veterinarske inspekcije Klasa: 322-07/19-01/3923, Urbroj: 443-03-1133-19-2 od 3. listopada 2019. godine.

Zapisnik je dostupan OVDJE.

ODRŽANA 21. SJEDNICA GRADSKOG VIJEĆA GRADA OTOKA

  1. rujna održana je 21. sjednica Gradskog vijeća Grada Otoka.

Na sjednici je, među ostalim, usvojen prijedlog Odluke o usvajanju izvršenja proračuna Grada Otoka za razdoblje 01. 01. do 30.06. 2019. godine. Prihodi i primitci Grada Otoka za navedeno razdoblje iznose 22.473.949,00 kuna. Rashodi i izdatci iznosili su 20.767.723,00 kuna. Ostvaren je višak prihoda u iznosu od 1.706.226,00 kuna.

Vijeće je prihvatilo zahtjev Opće županijske bolnice Vinkovci za davanje u zakup poslovnog prostora za Ambulantu fizikalne terapije u Gradu Otoku. Na inicijativu gradonačelnika Šarića, pokrenut je postupak proširenja djelatnosti OŽB Vinkovci na djelatnost fizikalne terapije kako bi se mogla ustrojiti ambulanta za fizikalnu terapiju u Gradu Otoku na lokaciji ulica Bana Jelačića 22.

Također, prihvaćen je zahtjev  Nikole Perkovića, Vršitelja dužnosti javnog bilježnika sa službenim sjedištem u Otoku, za davanje u zakup poslovnog prostora u kojem se nalazio ured razriješenog javnog bilježnika Ivane Bajutti, na adresi Vladimira Nazora 2, Otok.

Gradsko vijeće usvojilo je novu Odluku o javnim priznanjima Grada Otoka.

Donesena je Odluka o izdavanju službenog glasila Grada Otoka čiji će naziv biti „Službeni vjesnik Grada Otoka“. U „Službenom vjesniku“ objavljivat će se opći akti koji sukladno zakonskim propisima moraju biti objavljeni u službenom glasilu, odluke i drugi akti Gradskog vijeća i Gradonačelnika za koje Gradsko vijeće ili Gradonačelnik odrede da se objave te ostali akti čije je objavljivanje obvezno prema zakonu, podzakonskim aktima ili aktima koje je donijelo Gradsko vijeće.

Za  drugog potpredsjednika Gradskog vijeća izabran je vijećnik Ivan Sluganović, član HSP Ante Starčević.

Vijeće je poništilo Program stambenog zbrinjavanja zbog proceduralnih razloga i potrebe dorade kriterija.

Usvojen je pročišćeni tekst IV. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Otoka. Na 19. sjednici Gradskog vijeća usvojene su izmjene i dopune Prostornog plana te je na temelju tih izmjena donesen pročišćeni tekst koji će biti objavljen na web stranici Grada.

Svečano otvoren Poduzetnički inkubator Otok

Dobra ideja, jasna vizija i kvalitetna priprema su recept kako da stvari u Hrvatskoj pokrenemo nabolje i još više ubrzamo toliko željeni gospodarski rast. Ovaj projekt koji završavamo danas pokazuje kako samo zajedno, dobrom suradnjom, možemo stvoriti pretpostavke koje će našim ljudima omogućiti veće plaće i lakše pokretanje poslovanja, a time ujedno osigurati i njihov ostanak u Lijepoj našoj“, rekao je prilikom svečanosti otvorenja i održavanja završne konferencije EU projekta „Izgradnja poduzetničkog inkubatora Otok“ ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat. „Ovo je deseti po redu od ukupno 38 poduzetničkih inkubatora koje ćemo otvoriti i za koje smo iz europskih fondova osigurali gotovo 800 milijuna kuna bespovratnih sredstava. Uporno napominjemo kako infrastrukturu moramo graditi europskim novcem, a naša sredstva usmjeravati u poticanje daljnjeg rasta i razvoja, kako samih poduzetnika, tako i cijelog gospodarstva“, istaknuo je ministar.

U sklopu samog projekta, u poduzetničkoj zoni Otok izgrađena je moderna zgrada površine 1.184,77 m2 s ukupno 16 poslovnih prostora koji su u potpunosti opremljeni i prilagođeni potrebama poduzetnika. Ukupna vrijednost cjelokupnog projekta iznosi 13.567.630,84 kuna, od čega je 13.491.178,72 kuna sufinancirano sredstvima iz fondova Europske unije, u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“. Projekt su zajednički proveli Grad Otok kao nositelj, te Otočka razvojna agencija (ORA) i Poduzetnički inkubator BIOS iz Osijeka.

Poduzetnicima početnicima najam prostora prvih godinu dana potpuno besplatan

Ovim projektom stvaramo pretpostavke za razvoj poduzetništva na svom području. No, ovo je tek početak. Uz izgradnju poduzetničkog inkubatora planiramo i sljedeću fazu, a to je izgradnja poduzetničkog akceleratora. To će biti hala s puno više četvornih metara, a zamisao je da kad poduzetnik u inkubatoru stasa u roku od tri do pet godina, prelazi u akcelerator gdje dobiva veći prostor, također pod povoljnim uvjetima. S druge strane, u inkubator tada mogu ući novi poduzetnici i time zaokružujemo jednu važnu cjelinu”, naglasio je gradonačelnik Grada Otoka Josip Šarić. Dodao je kako će svima koji započinju vlastiti posao u inkubatoru biti osigurani potrebni uvjeti za poslovanje u vidu poslovnih prostora, kao i izravne tehničke pomoći.

Najam prostora će u prvoj godini poslovanja biti potpuno besplatan za poduzetnike početnike, a nadalje po subvencioniranim cijenama kako bi im se omogućila postupna prilagodba tržišnim uvjetima poslovanja. Poduzetnici će u novom objektu na raspolaganju imati 6 poslovnih prostora za proizvodne djelatnosti, 6 uredskih prostora, 3 hladne komore i 1 višenamjensku dvoranu.

Stručnu pomoć će u sklopu novoizgrađenog inkubatora pružati ORA, a poduzetnici će dobivati sve informacije potrebne za njihovo poslovanje, s posebnim naglaskom na mogućnosti korištenja sredstava iz EU fondova. Također, u sklopu projekta održane su specijalizirane edukacije namijenjene poduzetnicima, primjerice “Pokreni svoj posao”, Od ideje do poduzetnice”.

Tijekom završne konferencije predstavljeni su rezultati projekta koji je započeo 1. listopada 2017. godina i trajao punih 24 mjeseci, a prikazan je i prigodni video o samoj izgradnji objekta.

Javni poziv za financiranje troškova smještaja učenika srednjih škola u učeničkim domovima za šk. god. 2019./2020.

Na temelju Odluke Gradonačelnika o financiranju troškova smještaja učenika srednjih škola u učeničkim domovima (6. rujna 2019.) raspisan je Javni poziv kojim se pozivaju roditelji/skrbnici učenika smještenih u učeničkim domovima da podnesu zahtjev za financiranje troškova smještaja. Učenicima srednjih škola koji su smješteni u učeničkim domovima, a imaju prebivalište na području Otoka ili Komletinaca, Grad Otok financirat će troškove smještaja u stopostotnom iznosu.

Uz zahtjev, potrebno je priložiti:

  1. Potvrdu o upisu u srednju školu,
  2. Presliku ugovora o smještaju u učenički dom,
  3. Izjavu da učenik ne ostvaruje drugu subvenciju (na obrascu),
  4. Dokaz o prebivalištu učenika (uvjerenje o prebivalištu ili preslika osobne iskaznice),
  5. Dokaz o prebivalištu roditelja/skrbnika (preslika osobne iskaznice).

Obrasci tražene dokumentacije mogu se preuzeti na web stranici Grada Otoka, Gradskoj upravi (Trg kralja Tomislava 6/A, Otok) i Mjesnom odboru Komletinci (B. Radića 19, Komletinci).

Javni poziv otvoren je do 31. listopada 2019. godine.

Odluka o financiranju troškova smještaja učenika srednjih škola u učeničkim domovima

Javni poziv za financiranje troškova smještaja učenika srednjih škola u učeničkim domovima

Zahtjev OBRAZAC

Izjava OBRAZAC