Sjednica Povjerenstva za ravnopravnost spolova

Održana je prva sjednica Povjerenstva za ravnopravnost spolova kojeg je 2018. godine osnovalo Gradsko vijeće Grada Otoka. Sjednicu je sazvala Marija Čepo, predsjednica Povjerenstva, koja je pozdravila sve prisutne  – članove Povjerenstva, predsjednika i vijećnike Gradskog vijeća i gradonačelnika.

Članovi (članice) Povjerenstva za ravnopravnost spolova su Marija Čepo – predsjednica, Marija Nuić – zamjenica predsjednice, Natalija Šutalo, Kata Lukić i Josip Mareljić.

Predsjednica je uvodnim govorom izložila potrebe za postojanjem ovakvog tijela.

Zakon o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17) ocijenjen je kao dobra baza te je utvrđena potreba rada na kvalitetnijoj primjeni propisa.

Zamjenica predsjednice Povjerenstva upoznala nas je sa životnim područjima na kojima je potrebno djelovati kako bi se postigla ravnopravnost među spolovima. Kratko se osvrnula na rodno osjetljive termine u svakodnevnom govoru, razlike u plaćama, napredovanje u karijeri, dostupnost pojedinih zdravstvenih usluga, obrazovanje za tipično ženska zanimanja, rukovodeće pozicije i izvršnu vlast. Postoji niz područja na kojima je potrebno djelovati na suzbijanju diskriminacije.

Najveći fokus potrebno je usmjeriti na suzbijanje nasilja prema slabijem spolu koje je, nažalost, i dalje prisutno u našem društvu. Prvi korak biti će organiziranje tribine koja će se baviti položajem žena u društvu te će biti pokazatelj za smjer u kojem je potrebno dalje djelovati.

POSTANI STANAR PODUZETNIČKOG INKUBATORA OTOK

 

Grad Otok i Otočka razvojna agencija pozivaju sve zainteresirane na predstavljanje mogućnosti koje pruža „Poduzetnički inkubator Otok“.

 

ŠTO JE INKUBATOR?

Poslovni prostor za poduzetnike i poduzetnike početnike po subvencioniranim cijenama na vrijeme potrebno za razvoj i osnaživanje poduzetnika do 5 godina ( najam proizvodno – prerađivačkih i uslužnih prostora, najam konferencijske dvorane, subvencioniranje zakupa proizvodnog i uredskog prostora) uz organizacijsku i savjetodavnu pomoć, zajedničku promociju i marketing.

Izgradnja same poslovne zgrade inkubatora je pri kraju, te će početkom srpnja primiti svoje prve stanare.

Stoga Vas pozivamo da nam se pridružite u srijedu 13. ožujka 2019. godine u 12:00 sati u Gradskoj vijećnici kako bi se na vrijeme upoznali s mogućnostima koje pruža inkubator, te postali jedan od potencijalnih stanara.

Poziv-Upoznavanje s mogućnostima Poduzetničkog inkubatora

 

Obavijest – javna rasprava o Prijedlogu IV. Izmjena i dopuna prostornog plana uređenja Grada Otoka

Javna rasprava – obavijest

Tekstualni dio:

PPUG Otok – IV izmjene i dopune – PRIJEDLOG

PPUG Otok – IV izmjene i dopune – SAZETAK

Grafički dio:

1. Koristenje i namjena povrsina_pp

2.A. Promet_posta_TK_pp

2.B. Energetski sustav_pp

2.C.Vodoopskrba_odvodnja_otpad_pp

2.D. Uredenje vodotoka_melioracijska odvod_pp

3. Uvjeti za koristenje_pp

Obavijest – Informativna edukacija za poljoprivrednike

Uprava za stručnu podršku razvoju poljoprivrede i ribarstva Ministarstva poljoprivrede, obavještava OPG-ovce, poljoprivredne proizvođače i obrtnike u poljoprivredi s područja Komletinaca i Otoka o održavanju informativne edukacije:

 

Mjesto Adresa Datum Vrijeme
Otok Trg kralja Tomislava 6/A

(Gradska vijećnica)

01.03.2019.

(petak)

12:00-14:00

 

Obveza nam je informirati ih o EZP – Zelenim plaćanjima (soja???), Višestrukoj suglasnosti, te novinama u Pravilniku o provedbi izravne potpore u poljoprivredi i IAKS mjera ruralnog razvoja za 2019. g.

Promjene u Pravilniku prvenstveno se odnose na poljoprivredne proizvođače koji obrađuju više od 15 ha.

Ovogodišnja kampanja AGRONET – Zahtjeva za potporu traje od 04.03. do 15.05.2019.god.

Informativnu edukaciju će održati: Nada Matić, Đuro Cerovčec, Mirjana Miljević.

 

Ministarstvo poljoprivrede

Podružnica VSŽ – Otok

Uprava za stručnu podršku razvoju poljoprivrede i ribarstva

 

GRADONAČELNIK JOSIP ŠARIĆ POTPISAO UGOVORE SA STIPENDISTIMA

Danas je u gradskoj vijećnici održano potpisivanje ugovora o dodjeli stipendija studentima za akademsku godinu 2018./2019. Stipendije su odobrene svim redovnim studentima s područja Otoka i Komletinaca koji su uredno podnijeli zahtjev te koji ne primaju drugu stipendiju. Stipendije se dodjeljuju u jednokratnom iznosu od 4.000,00 kuna.

Na temelju Odluke o dodjeli stipendija gradonačelnika Grada Otoka, pripremljeno je 58 ugovora. Studente koji su bili spriječeni prisustvovati današnjem događaju, kontaktirati ćemo kako bi dogovorili vrijeme i mjesto potpisivanja.

Svim studentima želimo puno uspjeha na putu stjecanja novih znanja!

Natječaj za donacije 2019.

Hrvatska elektroprivreda d.d. raspisala je 11. veljače 2019. Natječaj za dodjelu donacija ustanovama, udrugama i drugim organizacijama civilnog društva u 2019. godini.

Predmet Natječaja je dodjela donacija za podupiranje projekata i programa iz područja:
Mladi – odgojno-obrazovni projekti/programi; sportske aktivnosti djece i mladih, odnosno za djecu i mlade; kulturno-umjetničke aktivnosti djece i mladih, odnosno za djecu i mlade, prevencija svih oblika ovisnosti djece i mladih, međunarodne manifestacije stvaralaštva djece i mladih, organizacija izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti;
Umjetnost i kulturna baština – pomoć nadarenim umjetnicima; promocija hrvatske kulture u inozemstvu; aktivnosti očuvanja nacionalne i lokalne kulturne baštine; glazbene, scenske i likovne aktivnosti;
Okoliš – projekti/programi promicanja energetske učinkovitosti i znanja o okolišu; projekti poboljšanja stanja okoliša; projekti zaštite ljudi i dobara;
Znanost i društvo – znanstveni projekti; poticanje kreativnosti i inovativnosti, projekti razvoja civilnog društva, osposobljavanje građana za informacijske i komunikacijske tehnologije
Humanitarno djelovanje – karitativni projekti/programi i aktivnosti od značaja za stare, bolesne, siromašne i nemoćne osobe i osobe s posebnim potrebama; zaštita i promicanje zdravlja; podrška osobama s invaliditetom, sigurnost djece i mladih; prevencija nasilja među djecom i mladima, odgojno-obrazovni rad s djecom i mladima s posebnim potrebama.

Prihvatljivi prijavitelji:
Organizacije civilnog društva (npr. udruge, zaklade, ustanove, vjerske zajednice, i druge neprofitne organizacije) sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, čije su aktivnosti usmjerene općoj dobrobiti i poboljšanju kvalitete života društvene zajednice, a kojima je financijska pomoć potrebna za realizaciju projekata iz zadanih programskih područja financiranja;
Ustanove sa sjedištem u Republici Hrvatskoj (npr. vrtići, škole, fakulteti, učenički domovi, parkovi prirode…) koje nisu obuhvaćene u prvom stavku, ali su u skladu s uvjetima Natječaja prihvatljivi prijavitelji za financiranje programa i projekta
Imaju pravni, financijski i operativni kapacitet za provedbu projekta;
Nisu prekršili odredbe o namjenskom korištenju sredstava Hrvatske elektroprivrede o čemu su pravovremeno dostavili izvještaj;
Uredno ispunjavaju obveze plaćanja doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, te poreza i drugih davanja prema državnom proračunu i čiji računi nisu u blokadi;
Protiv kojih se ne vodi se kazneni postupak;
Registrirani za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja.
Ukupna vrijednost Natječaja
Ukupna planirana vrijednost Natječaja je 2.500.000,00 kuna
Financijska sredstva donirat će se za najviše 400 projekata.

Odobrena donacijska sredstva za pojedini prijavljeni projekt/program iznose najmanje 2.000,00 kuna, a najviše 35.000,00 kuna, te u prijavi nije dopušteno zatražiti veći iznos od Hrvatske elektroprivrede d.d.
Hrvatska elektroprivreda d.d. zadržava pravo poništiti Natječaj bez posebnog obrazloženja, do trenutka javne objave rezultata na web stranici HEP-a d.d.

Način prijave i rokovi
Prijavitelji se prijavljuju na Natječaj putem on-line Prijavnice koja je za vrijeme trajanja Natječaja dostupna na web stranici HEP-a d.d. u Uputi za prijavitelje (na dnu ove web stranice).
Prijavnici je potrebno priložiti svu dokumentaciju sukladno Uputi za prijavitelje
Prijavitelji mogu prijaviti samo jedan program/projekt za 2019. godinu
Prijave koje nisu pristigle na traženi način i u zadanom roku bit će isključene iz Natječaja.
Trajanje Natječaja – od 11. veljače do 13. ožujka 2019. godine
Rok za podnošenje prijave: zadnji dan Natječaja do 16:00 sati
Očekivani rok za objavu rezultata na web stranici www.hep.hr – 17. 04. 2019. g.

Natječajna dokumentacija i pojašnjenja
Natječajna dokumentacija – sadržana je u Uputi za prijavitelje, koja je njezin sastavni dio
Sva eventualna pitanja i zahtjeve za pojašnjenjima moguće je uputiti isključivo na e-mail donacije2019@hep.hr
Hrvatska elektroprivreda d.d. će ovlaštenim predstavnicima odabranih prijavitelja, elektroničkom poštom uputiti prijedloge ugovora o donaciji radi potpisa i sklapanja ugovora.

VAŽNO
Sva komunikacija odvijat će se isključivo elektroničkim putem i to s e-mail adrese donacije2019@hep.hr na e-mail adresu koju je prijavitelj naveo u Prijavnici u polje „kontakt osoba predlagatelja“.

JAVNO SAVJETOVANJE – Odluka o komunalnom redu

Poštovani,

pozivamo vas da sudjelujete u otvorenom postupku savjetovanja na Nacrt prijedloga Odluke o komunalnom redu Grada Otoka.

 

Trajanje savjetovanja: 20. veljače 2019. do 20. ožujka 2019.

 

Odluka se donosi zbog potrebe usklađivanja s propisima koje možete naći u: OBRAZLOŽENJE prijedloga Odluke o komunalnom redu Grada Otoka.

Fizičke i pravne osobe mogu svoje mišljenje, primjedbe i prijedloge dostaviti korištenjem: OBRAZAC – Odluka o komunalnom redu na mail: info@gradotok.tcloud.hr ili na adresu : Grad Otok, Trg kralja Tomislava 6/A.