gospodarska zona

Tel/fax:

Predsjednik: Davor Iščić

Godina osnutka: 26.03.2011.

Više informacija o Odredu izviđača "Suvara" Otok možete pronaći u službenoj Facebook grupi.

Doček Nove godine proletaraca i pčelica

Povodom dočeka Nove godine najmlađi članovi Odreda izviđača “SUVARA”, poletarci i pčelice organizirali su 31.12.2011. godine u domu izviđača novogodišnji party gdje su kao gosti sudjelovali i članovi O.I. Vinkovci, te uz igru, pjemu,grickalice, sok i na kraju neizbježni šampanjac(dječiji, naravno) ispratili staru godinu. Bilo nam je odlično.
Uz izviđački pozdrav Budi pripravan O.I. “SUVARA” svim građankama i građanima Grada Otoka želi sve najbolje u 2012.

Zimovanje OI Suvara

Povodom zimskih školskih praznika i predviđenim programom rada za 2012. članovi Odreda izviđača “SUVARA” u suradnji s O.I. Vinkovci organizirali su od 05.01.-08.01. 2012. godine u Ribičkom domu na Virovima mini zimovanje za svoje članove.Uz igru, pjesmu, razne aktivnosti predviđene programom Saveza izviđača Hrvatske vrijeme nam je brzo prošlo. Najveći nedostatak bio je izostanak snijega za koji se nadamo da nas neće slijedeće zimovanje zaobići. Ovim putem se zahvaljujemo Ribičkoj udruzi “VIROVI”, PZ Komletinci, UOIG Antun Nikolić dipl.ing.geod., PTO BESI i Vranjevo d.o.o. koji su nam pomogli svatko na svoj način da realiziramo ovo naše malo zimovanje.
Do slijedećih akcija uz izviđački pozdrav Budi pripravan.

OTOČKI IZVIĐAČI NA NOĆI MUZEJA U VINKOVICMA

Povodom sedme, sada već tradicionalne Noći muzej članovi Odreda izviđača “SUVARA”, na poziv O.I. Vinkovci 27.01.2012. sudjelovali su u ovoj izvarednoj akciji koja je uvrštena u službene akcije SIH-a.
U prekrasnom ambijentu vinkovačkog muzeja svatko je našao nešto za sebe, a pogotovo najmlađi članovi odreda koji su bili oduševljeni izložbenim eksponatima oružja. Nakon “prospavane” noći u domu izviđača Vinkovci slijedio je povratak vlakom što je također za neke članove bio doživljaj. Do osme Noći muzeja za koju se nadamo da će se moći održati i u našem gradu da vratimo gostoprimstvo vinkovčanimalijep pozdrav uz izviđački pozdrav Budi pripravan..

ZBOROVANJE OI SUVARA U ZAGREBU

08. i 09. lipnja u Policijskoj akademiji u Zagrebu održano je 8. Zborovanje Saveza izviđača Hrvatske, najveća aktivnost obilježavanja 100 godina izviđača u Hrvatskoj. Na Zborovanju je sudjelovalo 974 sudionika iz 44 udruge i 60 volontera iz Saveza izviđača Zagreba gdje je OI “SUVARA” dao svoj doprinos sa 18 članova. Zborovanje je bilo izvaredno organizirano kako za najmlađe članove- poletarce kroz aktivnost “Poletarci krug”, dok su za starije članove organizirani sportski susreti gdje se posebno istaknula patrola “SHREKOVI” s osvojenim jednim drugim i jednim trećim mjestom, te patrola “ŠTRUMFOVI” s osvojenim trećim mjestom. Bilo nam je prelijepo i jedva čekamo slijedeće Zborovanje.

OI SUVARA OBILJEŽIO DAN DRŽAVNOSTI

Povodom obilježavanja Dana državnosti 25.06.2012. Odred izviđača “SUVARA” podno spomenika palim braniteljima u Otoku položio je cvijeće i zapalio svijeće, te nakon tog svečanog čina nastavili smo s obilježavanjem praznika kroz igru i poučnu stazu kroz Grad Otok gdje smo na kraju kako i priliči završili na zasluženom osvježenju u našem domu.

Ljetni kamp na Adi

U sklopu redovnih aktivnosti OI SUVARA u suradnji s OI VINKOVCI organizirao je ljetni kamp za članove na Adi u Vukovaru u trajanju od 16.07.-21.07. 2012. Zahvaljujući iznimnoj podršci ŠRU DUNAV iz Vukovara kamp je protekao  prema planu uz idealno vrijeme. Ovim putem pozivamo sve zainteresirane građane da posjete adu I uživaju na prekrasnoj pješčanoj plaži.

JESENSKE IGRE PROLETARACA REGIJE ISTOK

Pod pokroviteljstvom Saveza izviđača Hrvatske, a u organizaciji O.I. “SLAVONSKI HRAST” iz Osijeka dana 13.10.2012. u Osijeku su održane Jesenjske igre poletaraca regije istok na kojima su sudjelovali i najmlađi članovi O.I. “SUVARA” - naši poletarci i pčelice. Imali su težak zadatak da moraju proći strašnu Zmajevu stazu, te na kraju pronaći zmaja što su i učinili bez ikakvog problema. Nakon zasluženog ručka otišli smo posjetiti zološki vrt i vidjeti nove stanovnike-žirafe.  Umorni, ali prezadovoljni vratili smo se u večernjim satima i već počeli planirati sljedeće akcije.
Do sljedećeg javljanja uz izviđački pozdrav Budi pripravan.

Davor Iščić

BETLEEHEMSKO SVJETLO U OTOKU ZAHVALJUJUĆI OI "SUVARA"

Sada već tradicionalno članovi OI “SUVARA”. odlaze u Zagrebačku katedralu po Betleehemsko svjetlo. Iako je najavljivano jako loše vrijeme 08.12.2012. ipak smo nakon dosta dugog putovanja koje je jako sličilo “Vlaku u snijegu” stigli na odredište i zapalili svijeću “svjetlom mira”, te se vratili svojim kućama i bdili tjedan dana na svjetlom da nam se ne ugasi. U dogovoru s otočkim župnikom u prekrasnom okruženju u nedjelju 15.12.2012. donijeli smo “svjetlo mira” u crkvu u Otoku i podjelili je vjernicima. Zahvaljujemo se svima koji su nam pomogli u odlasku u Zagreb.

Davor Iščić

Doček Nove godine OI "Suvara"

Povodom dočeka Nove godine članovi Odreda izviđača “Suvara” organizirali su 29.12.2012. godine u Domu izviđača novogodišnji party gdje su uz igru, pjesmu, grickalice, sok i na kraju neizbježni šampanjac (dječji, naravno) ispratili staru godinu, a također smo iskoristili prigodu da nam najmlađi članovi polože prisegu i zasluže svoje marame.
Uz izviđački pozdrav Budi pripravan O.I. “Suvara” svim građankama i građanima Grada Otoka želi sve najbolje u 2013.godini.

Davor Iščić

MINI ZIMOVANJE OI "SUVARA"

Sada već polako prelazi u tradiciju. I ove godine članovi Odreda izviđača “Suvara” organizirali su od 03.01.- 06.01. 2013. godine u Ribičkom domu na Virovima mini zimovanje za svoje članove. Uz igru, pjesmu, učenje vrijeme nam je brzo prošlo. Kao i prošle godine najveći nedostatak nam je bio izostanak snijega. A kako i priliči šećer dolazi na kraju, tako smo i u nedjelju uz malu pomoć roditelja zajedničkim snagama uz vatru ispekli naše kobasice. Baš je bilo super.

Otočki izviđači na Noći muzeja u Vinkovcima

I ove godine  članovi Odreda izviđača “SUVARA” odazvali su se pozivu i uveličali događaj pod nazivom Noć muzeja .

Kao i prošli put vrata  muzeja otvorena su u 18.00 za sve posjetitelje među kojima smo bili i mi i ponovno smo se oduševili  izložbom oružja, kostimiranim učenicima gimnazije, te cjelokupnim uređenjem muzeja. Zahvaljujući djelatnicima muzeja čak smo pogledali rukometnu utakmicu polufinala koju smo nažalost izgubili. Nakon posjete muzeja uputili smo se u dom izviđača Vinkovci gdje smo odgledali prekrasan crtić, te u subotu jutarnjim vlakom vratili se svojim kućama. Do sljedeće noći muzeje uz izviđački pozdrav Budi pripravan..

Izlet Izviđača na Čistine

Dana 20.04.2013.  članovi su se Odreda izviđača “SUVARA”  sa gostima,učiteljicom i  učenicima 4. razreda Osnovne škole iz Komletinaca pješke uputili na izlet na izletište Čistine u Otoku. Po izrazito lijepom vremenu kroz razne igre koje smo pripremili za poletarce (utrke s kutijama za jaja, bacanje karika na boce) ponavljanje naučenog za izviđače (dizanje šatora, čvorologija, signalizacija) dan je brzo prošao te smo u 15.00 sati  krenuli kućama gdje smo se zahvaljujući “pomoći” roditelja brzo vratili pošto su došli po nas automobilima. Iako umorni i prašnjavi ipak smo svi bili zadovoljnji sa jednim lijepim druženjem.

Dan planeta Zemlje

U sklopu obilježavanja Dana planeta Zemlje članovi Odreda izviđača “Suvara” aktivno su se uključili i ove godine kroz dvije akcije. Prva akcija pod nazivom “EKO OTOK”odnosila se na skupljanje potpisa u Otoku i Komletincima za postavljanje kontejnera za papir, staklo i plastičnu ambalažu. Veliki broj skupljenih potpisa sa plakatom prvom prilikom biti će svečano uručen gradonačelniku gospodinu Josipu Šariću. Druga akcija pod nazivom “Zemlja je u opasnosti” u suradnji sa Osnovnom školom “Vladimir Nazor” iz Komletinaca odnosila se na izradu prikaza planeta Zemlje od plastičnih čepova u školskom dvorištu. Na jedan jedinstven način prikazali smo ugroženost planeta Zemlje.

Davor Iščić

Natjecanje izviđača "Graničar na Savi"

Odred izviđača porječana “Mihaljevica” iz Slavonskog Šamca organizirao je  izviđačko natjecanje pod nazivom  “Graničar na Savi” u razdoblju od 03. do 05.05.2013. godine na kojem smo sudjelovali i mi sa dvije patrole-skupine mlađih izviđača . Nakon osnutka odreda ovo nam je prvo natjecanje u izviđačkom znanju, te smo svi bili strašno uzbuđeni kako će sve proći. Na kraju smo bili više nego zadovoljni, patrola pod nazivom SHREKOVI u samom finišu gubi prvo mjesto, te zauzima odlično drugo, dok je patrola ŠTRUMFOVI također bila izvrsna sa osvojenim četvrtim mjestom. Upoznali smo nove prijatelje, vidjeli se sa starim i usput se izvrsno zabavili. Sada nam predstoji samo se još bolje pripremiti za slijedeće natjecanje.

Dan izviđača Hrvatske

Proslavu Dana izviđača Hrvatske 19.05. proslavili smo na na način da smo se u subotu, 18.05.2013. okupili u našem domu u popodnevnim satima, te zahvaljujući komunalnom poduzeću “Vranjevo” koje nam je pokosilo dvorište, gdje im se ovim putem zahvaljujemo podigli šatore u dvorištu za noćenje. Kroz rad i igru došli smo do polaganja zavjeta za članove koji to nisu uradli, a nakon toga se “propisno” uredili (košulje, marame) i otišli pogledati predstavu u našem novom Domu kulture. Nakon povratka kako i priliči sjedili smo uz vatru, pričali priče, pjevali izviđačke pjesme i družili se. Jutro je brzo svanulo, došlo je vrijeme za rušenje logora i pakiranje kući. Proživjeli smo još jedno lijepo iskustvo, do ponovnog logorovanja i javljanja uz izviđački pozdrav Budi pripravan.

Zborovnje kod Krapinskog pračovjeka

Ove je godine 9. zborovanje Saveza izviđača Hrvatske pod nazivom “Zborovanje kod Kapinskog pračovjeka” održano od 24.-26. 05. 2013. godine u prekrasnom, malom gradu Krapini. Kao i do sada sudjelovali smo i mi na toj najvećoj manifestaciji djece u Hrvatskoj. Tema je ovih igara bio Šegrt Hlapić (ove se godine slavi 100-ta obljetnica) pa su sve igre bile vezane uz tu temu. Usprkos kiši, blatu i svim nedaćama, sve smo zadatke odradili i bilo nam je super. Upoznali smo mnogo novih prijatelja, prijateljica, vidjeli stare i odlično se zabavili (pogotovu u subotu na koncertu). Nakon zatvaranja u nedjelju otišli smo u posjet novom muzeju Krapinskog pračovjeka te ovim putem toplo preporučamo svima koji budu u prilici da ga posjete, mi smo se oduševili. Kroz sat vremena uz odličnog vodiča imali smo priliku puno stvari naučiti. I što reći na kraju, još jedno Zborovanje je iza nas (iz godine u godinu sve više nas ide) osim da jedva čekamo slijedeće. Sada se idemo pripremati za ljetni logor, do ponovnog javljanja uz izviđački pozdrav Budi pripravan..

Logorovanje na jezeru Petnja

Ima događaja koji se jednostavno teško mogu opisati, a jedno od takvih je i logorovanje O.I. Suvara Otok, O.I. Vinkovci Vinkovci  i UIP Mihaljevca Slavonski Šamac u periodu od 13.07.- 21.07. 2013. na jezeru Petnja podno Dilj gore u Općini Sibinj (Brodsko-posavska županija). Prvo nas je nakon dolaska fascinirao sam teren i okoliš oko njega tako da nam je trebalo vremena da se priviknemo na tu ljepotu, te smo nakon toga, udruženim snagama podigli kompletan logor (kuhinju,jarbol,ulaznu kapiju i iskopali wc). Prema ranije utvrđenom programu odvijale su nam se sve aktivnosti od ustajanja, prehrane, radionica, kupanja i naravno igre i odmaranja. Poseban doživljaj za djecu su predstavljali kupanje u jezeru i izviđačka vatra navečer. U četvrtak 11.07.2013. stariji članovi otišli su na jednodnevni izlet na Pljuskaru (poznato odredište planinara) te uz pomoć svoga instruktora proveli noć na vrhu Dilj gore (sutra su se svi vratili). Jedan događaj opisuje kako nam je bilo, nitko od djece nije htio kući. I kako na kraju obično biva  moramo se  iskreno zahvaliti institucijama i ljudima koji su nam ovo omogućili, prvo roditeljima koji su nam povjerili svoju djecu, Upravi šuma Oriovac (na ustupljenom terenu), Gradu Otoku( u sufinanciranju odlaska djece), Općini Sibinj (od prekrasnog prijema do svih ostalih stvari tokom logoravanja).

Pozdrav jeseni

Nastavljajući daljnju uspješnu suradnju, “OI Suvara Otok”, “OI Vinkovci” Vinkovci i “UIP Mihaljevica” Slavonski Šamac, u periodu od 27.09. - 29.09. 2013. na otočkim Virovima, jezeru, održano je logorovanje članova na temu Pozdrav jeseni. Uz pregršt radionica, učenja i naravno igara, a usprkos lošem vremenu tri dana su nam jako brzo prošla. To nam je ujedno bilo i zadnje spavanje u šatorima za ovu godinu i jedva čekamo sljedeće proljeće. Zahvaljujući velikoj pomoći UŠP Vinkovci i Šumariji Otok uspjeli smo realizirati ovaj projekt.

“TRAGOM GRIMMOVIH BAJKI”

U subotu 12.10.2013. u Komletincima na školskom igralištu u organizaciji OI Suvara i uz sudjelovanje učenika 1. i 2. razreda osnovne škole “Vladimir Nazor” iz Komletinaca održane su Jesenske igre poletaraca pod nazivom “ TRAGOM GRIMMOVIH BAJKI” povodom 200-te obljetnice rođenja braće Grimm. Kroz tajnoviti svijet poznatih bajki Snjeguljice, Pepeljuge, Palčića, Vuka i 7 kozlića, Kraljevne i žabe, Ivice i Marice te Matovilke, a uz prigodne igre povezane sa pojedinom bajkom, odlično smo se zabavili. Zahvaljujemo se učiteljicama navedenih razreda što su odvojili svoje vrijeme i proveli subotnje prijepodne sa nama.

Okupljanje odraslih voditelja izviđača u Crnoj Gori

Savez izviđača Crne Gore organizirao je okupljanje odraslih voditelja sa područja Balkana na Žabljaku od 14.-16.2.2014. U hrvatskom kontingentu koji je brojao 28 članova našlo se dva mjesta za predstavnike OI “SUVARA”, Tanju i Davora. Počašćeni pozivom uputili smo se na put sa dvoje predstavnika OI “VINKOVCI”. Put je bio dosta zahtjevan, ali na kraju smo ipak sretno stigli na cilj gdje nas je dočekao, a usput i očarao Nacionalni park Durmitor. Kroz mnoštvo radionica, formalnih i neformalnih druženja dogovorili smo daljnju suradnju na svim poljima izviđačkog života. Sve što je lijepo kratko traje, tako i ovo naše druženje, te je u nedjelju došao trenutaka za rastanak uz dogovor da se i nagodinu nađemo i nastavimo prema dogovoru.

Izlet izviđača na Bosut

Napokon smo dočekali donekle lijepo vrijeme koje smo iskoristili da u subotu na Dan žena organiziramo odredski izlet na Bosut između Otoka i Slakovaca. Nakon sat i pol intezivnog pješačenja stigli smo na odredište gdje smo prvo zapalili vatru za pripremu ručka, a nakon toga krenuli smo sa igrama i edukativnim sadržajem. Već umorni od aktivnosti uzeli smo predah i pripremili si ručak, svatko je sebi pripremio ono što je ponio sa sobom. Odmorni krenuli smo nazad nadajući se da ćemo izbjeći kišu što se na kraju i dogodilo. Umorni, prljavi, ali zato sretni što smo uspjeli tako iskoristit dan vratili smo se nazad i već krenuli sa pripremama za sljedeći izlet. Uz izviđački pozdrav “Budi pripravan” do sljedećeg javljanja.

Davor Iščić

"Zeko i prijatelji" - proljetne igre poletaraca

OI „Suvara“  organizirao je proljetne igre poletaraca „Zeko i prijatelji“ koje su održane 12. travnja u Otoku. Ono što su igre kao preduvjet zahtijevale bilo je sunčano vrijeme. To se i ostvarilo pa su u Otok u subotnjim prijepodnevnim satima stigli izviđači iz Vinkovaca i Slavonskog Šamca, a igrama su se priključili i učenici prvih razreda otočke osnovne škole. Predzadatak je bio izraditi zečje uši od papira kako bi potraga za Zekom po otočkim ulicama bila posve vjerodostojna. Igre su krenule nakon formiranja skupina kojih je bilo sedam, a koje su brojile po deset članova. Prije dolaska na cilj, skupine su morale odigrati i posljednju igru nalik na boćanje prema jajetu koje se nalazilo u središtu opcrtanog kruga. Za tu im je igru, fantasično poslužio prostor ispred Doma kulture. Po završetku i te igre, igrači su upućeni na zasluženi doručak za kojeg su se pobrinule vrijedne mame otočkih izviđača.
Predsjednik OI „Suvara“ Davor Iščić uručio je svim voditeljima skupina zahvalnice, a svi su sudionici dobili maštovite zečeve koje su izradili otočki izviđači, jaje i čokoladni zečji prutić kao podsjetnik na održane igre. Ove su igre okupile oko stotinjak djece i još jednom potvrdile predanost i marljivost voditelja OI „Suvara“ u namjeri da se djeci pruži zabava, druženje i igra na otvorenome.

Zborovanje u Koprivnici

Od 23. do 25. svibnja u Koprivnici održano je jubilarno 10. Zborovanje Saveza izviđača Hrvatske. Poklopila su se ove godine dva jubileja, održano je 10. Zborovanje SIH-a, a proslavilo se i velikih jubilarnih 100 godina od osnivanja prve izviđačke čete u Koprivnici davne 1914. godine.U Koprivnici se okupilo preko 800 izviđača iz 38 izviđačkih udruga u Hrvatskoj, a nama je ovo bilo 4. Zborovanje na kojem smo postigli najbolji uspjeh do sada. Najmlađi članovi POKEMON bili su drugi u svojim igrama, ekipa SHREK osvojila je treće mjesto u tradicionalnoj izviđačkoj igri scoutball (izviđačka verzija ragbija), a najbolji rezultat postigla je ekipa ŠTRUMPFOVI koja je bila prva u podizanju šatoru, svima svaka čast. Svake godine smo sve bolji, a već sada krećemo u pripreme za sljedeće zborovanje, do sljedećeg javljanja uz izviđački pozdrav Budi pripravan.

Davor Iščić

"Igrajmo se zajedno" - otočki izviđači za djecu poplavljenih mjesta

U Otoku 31.5.2014.g. u gradskom parku, u organizaciji Odreda izviđača “Suvara”, održane su dječje igre pod nazivom “Igrajmo se zajedno”. Cilj ovih igara bio je okupiti i animirati djecu iz poplavljenih naselja Gunje, Račinovaca, Rajevog sela i Posavskih Podgajaca koja su trenutno smještena u Otoku. Uz puno smijeha i zanimljivih igara djeca su barem na trenutak zaboravila na sve one strašne događaje koje su nedavno proživjeli. Igre smo završili likovnom radionicom na kojoj smo izradili zajednički plakat u nadi da će im ovo naše malo druženje ostati u lijepom sjećanju te im se ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju a velika zahvala njihovoj učteljici iz Gunje koja ih je okupila i animirala za naš mali projekt.

Uz izviđački pozdrav “Budi pripravan”.

Logorovanje na jezeru Petnja

U Savezu izviđača Hrvatske već se nekoliko godina radi na izradi novog izviđačkog programa, a od ove godine nekoliko udruga kreće i sa njegovom primjenom. Iz tog razloga smo odlučili napraviti zajedničko logorovanje koje je ujedno bilo i tečaj za voditelje, a kao lokaciju smo odabrali teren Hrvatskih šuma kod jezera Petnja nedaleko Sibinja. Osim pogodnog terena, u odabiru je pridonijelo i prošlogodišnje pozitivno iskustvo sa Šumarijom Oriovac kao i lokalnom zajednicom.

Logorovanje je trajalo od 25.07. do 10.08.2014. u kojem su sudjelovali izviđači iz Splita, Rijeke, Zagreba, Požege, Slavonskog Šamca, Otoka i Vinkovaca. Naši članovi pokazivali su znanje i vještine iz izrade raznih objekata od drva, kuhanja, orijentacije i još mnogo toga. Na kraju, uz svečanu vatru podijeljena su priznanja za postignuta ostvarenja te obilježen prelazak nekih članova u stariju dobnu skupinu.

Na kraju se želimo zahvaliti Općini Sibinj, Upravi šuma Nova Gradiška - Šumariji Oriovac, DVD Sibinj, HGGS Slavonski Brod, pilani „Lukičević“, pilani „Janković“ te napose gradonačelniku i Gradu Otoku na nesebičnoj pomoći u realizaciji ovoga zahtjevnog projekta.

Do sljedećeg uspješnog druženja uz izviđački pozdrav „Budi pripravan“.

Starješina OI „SUVARA“

"Zaboravljene igre" OI SUVARA

U subotu, 4. listopada družili smo se s učenicima OŠ Vladimira Nazora iz Komletinaca. Prisjetili smo se nekih zaboravljenih igara kojih su se igrali naši roditelji, bake i djedovi. Bilo je tu preskakanja užeta (crven,bijeli plavi), cikota, neka bije, olimpijade u Montrealu, hodanja na štulama, pravljenja balončića od sapunice do natjecanja u krunjenju kukuruza.
Hvala svima koji su sudjelovali posebno djedu Martinu za štule i malobrojnoj publici koja je našla malo vremena da navija za našu djecu!

OTOČKI IZVIĐAČI U OMIŠU

Domaćin ovogodišnjeg 12. susreta brđana Saveza izviđača Hrvatske koji su se održali od 10 - 12. 10.2014. bio je Odred izviđača “Omiš”. U prekrasnom ambijentu grada Omiša okupili su se skoro svi brđani (stariji voditelji) na tradicionalnom okupljanju. Članovi OI “Suvara” od osnutka konstantno sudjeluju na ovim akcijama. Raznim aktivnostima i druženjima te predstavljanjem svoga kraja kroz gastro prezentaciju (prema domaćinu dostojno smo predstavili naš Grad Otok) susreti su brzo završili. Vrijeme je bilo idealno tako da smo se stigli i okupati. Na kraju smo saznali domaćina sljedećeg susreta, a to je Odred izviđača “Betlehem” iz Kutine. Već sada se možemo polako pripremati za nagodinu.Uz izviđački pozdrav Budi pripravan.

Davor Iščić

OI "Suvara" sudjelovao na manifestaciji "Lukovo u Novskoj"

Na poziv OI “PALUDINA” iz Novske dio članova OI “SUVARA” sudjelovalo je na manifestaciji “Lukovo u Novskoj” koje se održalo od 18 - 19. listopada povodom Dana Grada Novske. Subota je bila rezervirana za razna natjecanja udruga Sisačko-moslavačke županije, gostovanje GNK Dinamo(istina, druge ekipe), a navečer je održan koncet Miroslava Škore. Nedjeljno prijepodne iskoristili smo za šetnju vrlo lijepo uređenim malim gradom, utakmicu, te nakon zajedničkog ručka sa domaćinima uputili se kući.

Uz izviđački pozdrav “Budi pripravan” do sljedećeg javljanja.

Starješina OI “SUVARA”

PATROLNI IZLET IZVIĐAČA

Subotnji patrolni izlet iznenađenja odveo nas je do obližnjeg Fratrovog stana. Vrijeme je bilo izmišljeno za ovakve aktivnosti. Naučili smo dosta toga novog, obnovili znanje od prije, igrali zanimljive igre. Sve u svemu iskoristili smo ovaj prekrasan jesenski dan na najljepši mogući način.

Uz izviđački pozdrav “Budi pripravan”do sljedećeg javljanja.

Načelnica OI “SUVARA”
Tanja Iščić

Uspješna suradnja KLJUČ-a i OI "Suvara"

U petak 17.listopada Odred izviđača „Suvara“ iz Otoka zajedno s Klubom ljubitelja učenja i čitanja (KLJUČ) iz Komletinaca obilježio je Noć školskih knjižnica i to noćenjem u knjižnici OŠ Vladimira Nazora u Komletincima. Osim predstavljanja i čitanja najdražih knjiga, druženje je proteklo uz kvizove, društvene igre, crtanje i gledanje crtića nakon čega su svi zadovoljno zaspali . Ovim neobičnim druženjem obilježili smo i Mjesec hrvatske knjige.

Uz izviđački pozdrav “Budi pripravan”do sljedećeg javljanja.

Načelnica OI “SUVARA”

Stazama starih potkova

U subotu 25.10.2014. godine u Đakovu su održane Jesenske igre poletaraca Regije istok pod nazivom Stazama slavnih potkova.Usprkos hladnoći i magli ništa nam nije moglo pokvariti ovaj dan. Naši domaćini OI Klasje potrudili su se da nas dobro zagriju prvo šetnjom po njihovom lijepom gradu,zatim zanimljivim igrama, slasnim ručkom te obilaskom Državne ergele. Vrijeme nam je prošlo u trenu što znači da nam je bilo dobro.

Uz izviđački pozdrav Budi pripravan .

Načelnica O.I. “SUVARA”

IZVIĐAČI NA NOĆI MUZEJA U OSIJEKU

I ove je godine OI “SUVARA” aktivno sudjelovao na Noći muzeja, ali ovaj put smo se zaputili u Osijek u društvu djece i učitelja Osnovne škole Vladimir Nazor iz Komletinaca. Prvo zajedničko putovanje i bilo nam je super. Dolaskom u Osijek susreli smo se sa našim domaćinima UI “Slavonski hrast” iz Osijeka koji su nam tom prilikom bili vodiči kroz Osijek. Posjetivši Muzej likovnih umjetnosti u kojem smo imali radionice, potragu za autorima i njihovim djelima nakon čega smo nastavili do Muzeja Slavonije i Arheološkog muzeja čime smo završili naš obilazak. Usprkos dosadnoj kiši uspjeli smo se zabaviti,a što je najvažnije i nešto naučiti. Nadamo se uskoro novom zajedničkom izletu sa našim dragim prijateljima.. Uz izviđački pozdrav “Budi pripravan”do sljedećeg javljanja.

Možete nas posjetiti na našoj novoj web stranici OI SUVARA OTOK

Starješina O. I. "Suvara"

"BOSUT 2015."

U zajedničkoj organizaciji Hrvatske gorske službe spašavanja Stanice Vinkovci, Kluba podvodnih aktivnosti 'Vukovar', PU Vukovarsko-srijemske, Zavoda za hitnu medicinu Vinkovci, Društva Crvenog križa grada Vinkovaca, te Odreda izviđača Vinkovci i Odreda izviđača “SUVARA” održana je vježba na rijeci Bosut simbolično nazvana 'Bosut 2015.'
Vježbom u Vinkovcima željela se pokazati uvježbanost, s jedne strane profesionalnih i žurnih službi poput policije, vatrogasaca i Zavoda za hitnu medicinu i, s druge strane, udruga građana od interesa za sustav zaštite i spašavanja gdje se nalaze izviđači.
Zahvaljujemo se pozivu Područnog ureda za zaštitu i spašavanje Vukovar što nas je prepoznao kao udrugu od interesa za sustav zaštite i spašavanja u našoj županiji.

"Sretna planeta"

Pod pokroviteljstvom Grada Otoka, a u organizaciji Odreda izviđača ”Suvara” iz Otoka 18.4.2015. godine održane se edukativne igraonice u Osnovnoj školi u Komletincima naziva “Sretna planeta” povodom Dana planeta Zemlja, uz sudjelovanje učenika iz Gunje, Račinovaca, Đurića i Komletinaca s njihovim učiteljicama te članovima Odreda.
Kroz igru i radionice na temu ekologije, zbrinavanja otpada, recikliranja i ostalih tema vezanih uz okoliš super smo se zabavili, a nadamo se i ponešto naučili. Veliko hvala našim gostima i domaćinima što su nam se pridružili u ovoj akciji te jedva čekamo sljedeću.

Zborovanje u Rijeci

Od 22. do 24. svibnja 2015. u Rijeci održano je 11. zborovanje Saveza izviđača Hrvatske. Sudjelovalo je preko 1000 članova i voditelja, te volontera i organizatora Saveza izviđača Rijeke. Usprkos lošem vremenu uspjeli smo odraditii sve aktivnosti koje je organizator pred nas postavio, a ujedno se i dobro zabaviti. Posebno ističemo izravno javljanje u emisiju „Subotom ujutro“ HRT-a i prezentirali smo naše znanje i našega Grad. Javljanje je vidljivo na sljedećem linku od 17 minute: http://www.hrt.hr/enz/subotom-ujutro/.

Do sljedećeg javljanja uz izviđački pozdrav Budi pripravan.

Paintball turnir u Vukovaru

Na poziv UHBDDR-a i predsjednika Udruge gosp. Stipe Škore sudjelovali smo na paintball turniru u Vukovaru u park šumi „Adica“ na kojem smo kao najmlađa ekipa osvojili izvrsno 3. mjesto. Hvala dečkima borili su se do zadnje kuglice! Dok su stariji članovi imali teške „okršaje„ na terenu, najmlađi članovi uživali su u prekrasnom ambijentu „Adice“ igrajući se na postavljenim spravama i provodeći pripremljen program, a ulaskom starijih članova u polufinale i borbu za treće mjesto postaju vatreni navijači. Hvala organizatorima na pozivu, imali smo jedn prekrasan izlet u Vukovar i nadamo se daljnim pozivima, također veliko hvala i mami vozačici koja je strpljivo čekala i žestoko navijala. Do sljedećeg javljanja uz izviđački pozdrav Budi pripravan.

Izviđači na ljetovanju u Omišu

Naš ljetopis
započinje 11. srpnja, odlaskom u Omiš, u odmaralište na samom ušću Cetine, i

nastavlja se ovako:

Prvi dan, 11.7.

Nakon

neprospavane noći, u jutarnjim satima stigli smo u Omiš. Iskrcali se i

smjestili pa prionuli obilnom doručku, a potom krenuli na prvo kupanje.

Poslijepodne smo proveli u kupanju i igrama na plaži. Večer je obilježena
odlaskom

u grad, zabavni park, i zvucima klapske pjesme uz obavezan sladoled s kojim smo

završili naš izlazak.

Drugi dan, 12.7.

Započeli smo

dan ustajanjem i doručkom. Jutarnje aktivnosti bile su nam boćanje i

klikeranje, obavili smo i kupanje koje je trajalo nešto duže nego jučer. Kao

najstariji sudionici ovog kantovanja djecu smo počastili sa dobrim nedjeljnim

ručkom. Ugodno poslijepodne proveli smo u igranju i druženju. Obaveza nam je

napomenuti da je Josip Džaja pobjedio Kaju u boćanju. Vučići su proveli večer

uz gledanje filmova dok su stariji šetali gradom.

Treći dan, 13.7.

Prijepodnevne

aktivnosti Patrole su provele u crtanju skice terena dok su Vučići za to

vrijeme imali likovnu radionicu u kojoj su izrađivali akvarij. Uslijedilo je

kupanje, ručak i obavezni popodnevni odmor. Poslijepodnevne aktivnosti bile su

predviđene za crtanje skice pod kutem i određivanje azimuta dok je naše Vučiće

iznenadio poštar koji im je dostavio pisma njihovih roditelja. Zatim su ponovno

uslijedile morske aktivnosti sa neizostavnim slavonskim kolom

"Kalendari".
Nakon večere uputili smo se ponovno u obilazak grada i

lunaparka te nezaboravnog noćnog kupanja.

Četvrti dan,
14.7.

Današnji
dan

mnogima će ostati u sjećanju jer su se neki po prvi puta, a neki i više puta

iskušali u prvom djelu vještarstva kurir, tj. gladovanju. Prijepodne su Patrole

radile minsko polje, a Vučići radionicu. Nakon ručanja pojedinaca i kruljenja

praznih želudaca ostalih, pošli smo na popodnevni odmor, zatim su uslijedile

morske aktivnosti jer je bilo prevruće za turnir u nogometu. Gladovanje do

večere izdržala su dva Vučića: Lucija Džaja (OI Vinkovci) i Antun Novoselac (OI

Suvara), ovim putem im čestitamo. Nakon večere posjetila nas je lokalna tv

postaja "PIRATV" sa svojim putujućim reporterom kapetanom Kukom,
Malom

od kamere, gospođicom Stakleno Oko i Malom od tona, gospođicom Produžena Ruka.

Večer smo završili kahootanjem uz pomoć pametnih telefona, te odlaskom u grad.

Peti dan, 15.7.

U petom danu
nastavili smo s drugim dijelom polaganja vještarstva kurir, tj. šutnjom.

Pojedinci su izdržali cijelih četiri minute, jedino je jedna članica izdržala

do kraja (Dunja Išćić, OI Suvara), te joj ovim putem čestitamo. Ostali su se

prijavili za sljedeći dan tj. drugi pokušaj. Nakon doručka, u prijepodnevnim

satima, posjetili smo kulu Peovicu/Mirabellu. Poslije ručka i odmora, svi su

sudjelovali u gusarskoj radionici na kojoj su izrađivali kostime tj. maske za

gusarsku večer. Jedan dio ekipe zatim je pošao na kupanje dok su Adrian, Filip

i Luka pekli roštilj za cijelu ekipu.

Šesti dan, 16.7.

Danas nakon doručka započeo je i drugi pokušaj polaganja šutnje te smo se u tišini uputili

do mosta na
Cetini gdje nas je dočekao brodić s kojim smo plovili Cetinom do Radmanovih

mlinica. Svatko
tko jednom posjeti Omiš trebao bi ploviti ovim prekrasnim kanjonom Cetine.

Po povratku s
plovidbe dovršili smo naše radionice, a nakon kupanja i večere uslijedile su

kratke gusarske
igre u kojima su članovi prezentirali svoje uratke. Na kraju našeg dana jedino

je jedan član
uspio izdržati da ne progovori Mario Lombarović, OI Suvara) te i njemu ovim

putem čestitamo,
a Mario nam osim šutnje polaže i gladovanje, tako da ćemo vidjeti hoće

li izdržati do
sutra ujutro (ako nam ne orobi hladnjak noćas).

Sedmi dan, 17.7.

Na rano jutro
prije obilaska Splita, Mario i Edi nam nisu oborili hladnjak, te su položili
gladovanje,

čestitamo im. U
Splitu smo obišli razne povijesne znamenitosti (Dioklecijanovu palaču,

Crkvu sv. Duje,
središte grada Splita, Narodno kazalište i ono najvažnije za djecu stadion

Hajduka -
Poljud) unatoč suncu i jakoj vrućini vratili smo se zadovoljni našem domu.

Poslijepodnevne
aktivnosti iskoristili smo u kupanju i zabavi, a večer u obilasku grada.

Osmi dan, 18.7.

Pretposljednji dan započeli smo trećim pokušajem "šutnje". Nakon
uobičajenih morskih

aktivnosti i
večere pošli smo na moto i BMX stand show, a po povratku iz grada slijedio je
party

iznenađenja
povodom proslave rođendana Eugena, Bete i Šefike. Također čestitamo Filipu,

Adrianu, Šefiki,
Luki, Malom Zoki, Ediju i Eugenu na uspješno položenoj "šutnji"

Deveti dan,
19.7.

Osvanuo je i ovaj žalostan dan. Dan kada završava ovo prekrasno putovanje.
Danas smo

svo vrijeme
iskoristili za kupanje, pojedinci su polagali "plivača", a nakon
strogog odmora

spremili smo
svoje stvari i još po posljednji puta otišli u grad.

KRAJ

Starješina OI

„Suvara“

OTOČKI IZVIĐAČI SUDJELOVALI U PODIZANJU ŠATORSKOG NASELJA ZA IZBJEGLICE

Na poziv DUZS-a Savez izviđača Hrvatske 17.09.2015. pozvao je Odred izviđača “SUVARA”iz Otoka , Odred izviđača “JAVOR” iz Zagreba i Odred izviđača”MIHALJEVICA” iz Slavonskog Šamca da se upute u Beli Manastir i organiziraju podizanje šatorskog naselja u bivšoj vojarni te osposobe lokalne volontere u podizanje šatora tipa M-70. Ostavši cijelu noć u Belom Manastiru, podižući šatore kako sa lokalnim volonterima tako i samim izbjeglicam bez kojih najvjerovatnije ne bi uspjeli završiti toliki posao (radi se o 30 šatora dimenzije 5*5.5 metara) vratili smo se za Otok ponosni što smo po tko zna koji put dostojno predstavili sebe i svoj Grad. Taman kada smo se odmorili 19.09.2015.uslijedio je poziv vukovarsko-srijemskog Stožera za za zaštitu i spašavanje sa zamolbom da se uputimo u Tovarnik i pokažemo članovima DVD-a i osobama zaposlenim na javnim radovima podizanje istih šatora. Istog trenutaka tri pripadnika Odreda sa kolegom iz
OI “VINKOVCI” zaputilo se u Tovarnik i cijelu subotu na prostoru glavnog kolodvora podizalo šatorsko naselje za prihvat izbjeglica nakon ulaska u Republiku Hrvatsku.